Väliselt sarnaneb auto Ferrari möödunud aasta F2003-GA nimelisele autole ning sisemiselt on vormeli jõuallikaks Ferrari 2004. aasta mootor, mis kannab Petronase nimetust, ja käigukast.

„Soovime 2003. aastaga võrreldes sammu edasi astuda,“ lausus meeskonnaomanik Peter Sauber. „Meie edukus sõltub sellest, kui kiiresti suudame oma uue tuuletunneli eelised võistlusrajal ära kasutada. Konkurents F1-s on tugevaim kui kunagi varem, seitset meeskonda toetavad suured autofirmad. Eelarved on viimaste aastatega meeletult suurenenud.“

„Kogu meeskond on kõrgelt motiveeritud ja üritame erameeskonnana autotootjatele vastu hakata,“ lisas Sauber. „Tegemist ei ole lihtsa ülesandega, kuid oleme väljakutseks valmis. Ees ootab kaheksas aasta koostööd Ferrari ja Petronasega ning kümnes aasta Red Bulliga — stabiilsus on meie tugevuseks.“

Sauber saab tänavu enda kasutusse 35 Ferrari 2004. aasta mootorit, mis hakkavad kandma Petronase nime.

„Kasutame esmakordselt Ferrari meeskonnaga samu mootoreid,“ jätkas Petronase mootoridivisjoni juht Osamu Goto. „Hoolimata reeglimuudatustest oleme suutnud mootori kaalu vähendada.“

Pilte Sauber C23 auto esitluselt:

Sauber C23