Autod varustatakse 7-astmelise kahe siduriga DSG-käigukastiga ning kõikvõimalike elektrooniliste abimeestega. Pakiruumis lebavat nikkel-metall akut laetakse auto pidurdamisest saadava energiaga. Kütusekulu täiendavaks kokkuhoidmiseks liikleb Golf TDI Hybrid väiksema veeretakistusega rehvidel, õhuvõtuavad ninas on kitsamad ning vedrustus madalam.
Golf TDI Hybrid vastab nii Euro V normidele kui veelgi karmimatele USA Tier 2 Bin 5 ettekirjutustele, mis tähendab, et see Golf on piisavalt roheline isegi karmide nõudmistega California osariigi jaoks. Kilomeetri kohta laseb VW keskmiselt välja vaid 90 grammi süsihappegaasi, samas kui tema rivaal Toyota Prius emiteerib 104g ning Honda Civic Hybrid koguni 116.
Golfiga alustatav hübriidide tootmine peaks varsti laienema ka VW Jetta, Audi A3e, VW Tiguani ja uue Audi Q5e tootmisesse. Golfi ennast lubatakse eurooplastel osta alles järgmise aasta lõpus, kuigi surmkindlaid teateid selle kohta veel pole.