Ilm oli sõitmiseks soodne — päike paistis ning kraadiklaas näitas mõnda plusskraadi. Vormelile pandi alla jääpiigid, mis olid nelja esirehvi peale venitatud.

Pipari sõit ei saanud muretut algust, pärast mõneminutilist sõitu naases ta boksi, sest üks esipiduritest kippus peale jääma. Piloot käis kohe sõidu alguses ka lumevallis, millest andis kinnitust lund täis vormeli radiaatorite jahutusaugud.

Kogu ürituse korraldajaks oli Gunnar Tamme rallimeeskond, mis organiseeris ka väikese võidusõidu vormeli ja Tamme Subaru Impreza ralliauto vahel.

Vormelipiloodile anti kahe ringi peale 30 sekundit edumaad ning võistluse tingimuseks oli, et Tamm püüab Pipar’i kahe ringiga kinni ja vaatamata sellele, et 30 sekundiline stardiintervall oli laest võetud number, olidki mehed finišijoonel täpselt teineteise järel.

Pärast võidusõitu pääses vormeliga kihutama ka Amper Racingu noor piloot Egor Popov ning seejärel oli vormel juba mehhaanikute päralt.

Amper Racingu pressiteates seisis: „Kogemustest võib öelda, et jäärajal sõitmine ei sarnane eriti vihmasõiduga ringrajal. Esirattad on tänu piikidele uskumatult hästi juhitavad, samas kui gaasi ja mootoriga õnnestub masinat kergesti kurvidest läbi kelgutada. Eriti efektselt tuli külg ees sõitmine välja Gunnar Tammel, kes päeva lõpetuseks ka Amper Racingu vormelit proovis.”