Loomulikult jätkub sakslastel ka piisavalt põhjendusi, miks see just järgmisel aastal juhtub. Sport.de toob välja peamised:

Ebaõnnestunud hooaja alguse järel pühendus Ferrari järgmise aasta mudelile (mootor valmib novembris, auto jaanuaris), samal ajal kui teistel meeskondadel kulus kogu aur käimasolevale hooajale.

Bridgestone saab oma kodutöö järgmiseks hooajaks kindlasti paremini tehtud — nende leeri lisandub teisigi tugevaid meeskondi (Williams, Toyota).

Uus meeskonnakaaslane ja pingevabam olukord (tiilikaitsja roll läheb Alonsole) suurendab Michaeli motivatsiooni.

2006. aastal lõpevad Ferrari meeskonna võtmeisikute lepingud — lahkuda soovitakse kindlalt võitjatena.

ETV andmetel võib Michael Schumacherit MM-sarjas sõitmas näha ka 2007. ja 2008. aastal.