Muudatuste eesmärgiks on vähendada kulutusi sarjas osalemiseks ning tõsta vaatemängulisust pealt- ja televaatajate jaoks.

Üheks võimalikuks muutuseks on Superally skeemi kasutuselevõtt, mis tähendaks, et punkte jagatakse iga rallipäeva lõpus, mis motiveeriks “katkestanud“ rallisõitjaid järgmisel päeval võistlemist jätkama.

Ühtlasi oli arutlusel lubatud rehvide arvu piiramine ning on võimalik, et meeskonnad peavad alates 2005. aastast kasutama standardseid rehve. Arutlusel oli ka teisi meetmeid, et alandada WRC autode ehitus- ja hoolduskulutusi.

2004. aastal alates Mehhiko rallist esialgu kohustuslik olnud Mille Pistes rajaga tutvumise süsteem on kaotanud FIA soosingu ning rallikorraldajatel on juba 2004. aastal lubatud korraldada rallisid traditsioonilise skeemi järgi. 2005. aastal planeeritakse kõikidel rallidel kasutada traditsioonilist rajaga tutvumise korda.

Samuti plaanib FIA lähiajal kinnitada järgmise kolme aasta WRC kalendri, et vältida kuupäevade kokkulangemist F1 GP-dega.

Otsused võivad saada FIA maailma komitee, FIA täidesaatev organisatsioon, heakskiidu 24. märtsil toimuval istungil.