„Ilmselt tuli tiimi juhtidel pärast Monte Carlo rallit aru anda, miks ukse taha heidetud mees kõigist Suzuki pilootidest kiiremaks osutus,“ lausus Aava Postimehele. „Suzukile oleks parem, kui jätkaksime sõpradena. Praegu tekitame vana Ignisega uuel autol kihutavaid tehasesõitjaid edestades paratamatult lisapingeid.“

Tajima lubas Aavale, et eestlane saab tänavu osa võtta uue Ignis Super 1600 auto testimisest ning eestlasele anti lootust ka tulevikus uue Suzuki Ignis Super 1600 ralliauto omanikuks saada.

„Testidest oleks suur abi,“ lausus 24-aastane Aava, kes JWRC sarjas saab veel osaleda kolm hooaega. „Omal käel lõunasse kruusakatsetustele minek tähendaks ülisuuri kulutusi. Eestis pole aga testimine vähemasti aprilli lõpuni võimalik.“

Aava kinnitas, et pärast Suurbritannia rallit ning enne Monte Carlo rallit ei olnud ta kordagi istunud Ignis Super 1600 ralliauto roolis, kuna eestlase ralliauto sai valmis viimasel minutil.

„Saime masina kätte liiga hilja, ei hakanud riskima,“ lisas eestlane. „Kindlasti tekitas see lisapingeid. Teadsin, et konkurendid testivad Lõuna-Prantsusmaal, mina istun aga kodus ja ehitan hooldebussi. Ent kui sind kannustab suur soov end tõestada, on kõik takistused ületatavad.“

Aava kogus üliedukaks kujunenud Monte Carlo rallilt oma esimesed kiiruskatsete võidud sarjas, juhtis vahepeal rallit ning ühtlasi parandas oma senist parimat kolmandat kohta mullu Kreeka rallil.

„Häälestus oli väga hea,“ lisas Aava. „Põlesin soovist näidata Suzuki bossidele, et oleme ära teeninud parema kohtlemise. Meeskonnast väljaheitmine oli valus hoop.“

Aava kinnitas ka, et Suzuki tehasemeeskonnast jäi ta välja Eesti väikese autoturu tõttu, mitte kehvade sõiduoskuste süül.

„Fakt, et meile anti tänavuseks hooajaks auto ja lubati kindlustada varuosadega, näitas: meie suutlikkus avaldas muljet,“ kommenteeris Aava tehasemeeskonnast väljajäämist. „Tegelikult polnud tehasel mingit kohustust toetada. Ent solvumistunnet too teadmine ei vähendanud.“

„Mullu mõtlesin kogu aeg — pean hästi sõitma, et ka järgmisel aastal tehasemeeskonnas jätkata,“ lausus Aava mulluse hooaja kohta Suzuki tehasemeeskonnas. „Täitsin heas usus bosside käske, üritasin vältida riske ja kõik rallid lõpetada. Hiljem selgus, et kuulekusest polnud kasu.“

„Tean täpselt, mida tegema pean, ega kuula enam igasugust loba,“ tõi Aava välja ühe erasõitjaks olemise plussi. „Auto finišisse toomine pole tulevikku silmas pidades näitaja, pead pidevalt tõestama, et oled parim!“

Aava kinnitas ühtlasi, et tema ja ta kaardilugeja Kuldar Siku sihiks on tänavu tulla JWRC sarja maailmameistriteks.

JWRC sarja järgmine ralli peetakse alles juunikuus Kreekas, kuid enne seda soovib Aava mõnda esirattaveolist ralliautot ka kruusateedel testida.

„Valik on piiratud, me ei tohi kedagi solvata,“ kinnitas eestlane. „Esikohal on kindlasti Suzuki. Aga kui nemad varianti ei leia, võtame ehk riski, katsetades mõnda teist autot.“