Autospordi (ametlikke) maailmameistreid selgitatakse iga aasta välja nii vähe, et kereautode meistrile peab mõne rea pühendama. F1, kartauto ja autoralli ei ole ainsad autosprdisarjad, juba mõned aastad võib Maailmameistri nime kanda ka kereautode sarja võitja. Aasta 2007 paistab õnneks autospordis silma sellega, et meistrid selguvad viimasel osavõistlusel.

Nii ka WTCC sarjas, kus enne viimast Macau etappi olid reaalsed võimalused meistriks tõusta veel neljal mehel. Inglane Andy Priaulx (BMW 320si) ja prantslane Yvan Muller (Seat Leon TDI) olid võrdselt 81 punkti peal, brasiillane Augusto Farfus Jr (BMW 320si)oli kogunud 71 ja inglane James Thompson (Alfa Romeo 156) 69 punkti. Igal osavõistlusel sõidetakse kaks sõitu ja võitja saab 10 punkti, kokku nädalavahetusega siis maksimaalselt 20 punkti. Nagu kereautode sarjades ikka, sõidetakse teine sõit esikaheksa osas pööratud järjekorras. Nii ongi see aasta vaid James Thompson suutnud võita nädalavahetusel mõlemad sõidud, seda maikuus Valencias.

Kõige rohkem sõiduvõite kogunes aasta lõpuks aga hoopis šveitslasele Alain Menule (Chevrolet Lacetti), tervelt viis. Kuid Menu on alati olnud sõitja, kes kas võidab või sõidab ennast puruks. Nii koguneski 50 võidupunkti kõrvale ülejäänud 17 sõiduga vaid 19 punkti ja kokku andis see mehele vaid 6. koha. Viiendaks sõitis aasta kokkuvõttes ennast itaallane Nicola Larini (Chevrolet Lacetti), kes küll ühtegi sõitu ei võitnud aga oli seevastu stabiilne. Kokku 71 punkti. Augusto Farfus Jr lootused kustusid juba esimeses sõidus, kus ta põrkas kokku Seatil sõitnud Gabriele Tarquiniga. Yvan Mulleri lootused kustusid, kui tema auto kütusepump lakkas esimeses sõidus liidrikohal töötamast. Kahjuks ei saadudki neid autosid enam korda ja nii jäidki meestele esimese 10 etapiga kogutud punktid. Farfus peab õnne tänama, et ta lausa viiendaks ei kukkunud, teda päästsid samade punktide juures vaid kolm sõiduvõitu. Viimase sõidu viimastel ringidel ründas Larini Priaulx’i kuid mööda ei pääsenud. Aga palju polnud ka puudu.

Nii jäigi põnevus lõpuni vaid teise-kolmanda koha osas. Koha poodiumil aasta kokkuvõttes oli Muller juba taganud, küsimus jäi vaid astmes. Andy Priaulx sai esimeses sõidus vajaliku 1 punkti kätte ja sai sellega startida teise sõitu esikohalt. James Thompson pidi aga teenima vähemalt 12 punkti, et ise teiseks tõusta. Inglane ponnistas küll vägevalt, tema teise sõidu start oli kindlasti hooaja üks paremaid aga Macau tänavarajal jäi Alfa Seatile ja BMW’le pisut alla. Kokku siis viies ja kolmas koht ning 10 punkti etapilt. See viis aga inglase kindlale kolmandale kohale brasiillase ette.

Esikohaheitlus oli lõppenud juba Priaulx’ võiduga, viimases sõidus tuli tal küll lõpus Larini rünnakuid pisut tõrjuda aga hooajale pani ta punkti ilusa võiduga ja 11-punktilise eduga Mulleri ees. Tootjate arvestuses ei olnud BMW võit enne viiamst etappi ka veel kindel, kuid meeskondliku tiitli kaotus tähendanuks juba totaalset ebaõnne. Nii ei läinud ja lisaks individuaalsele tiitlile sai BMW ka selle omale. Teiseks jäi Seat, kolmandaks Chevrolet ja neljandaks vaid paari (tootmisest maas mudeliga!) autoga osalenud Alfa Romeo.

Sõiduvõite said 11 erinevat võidusõitjat: Menu 5, Priaulx ja Farfus 3, Muller, Thompson ja Jörg Müller 2 ning Tarquini, Robert Huff, Jordi Gene, Felix Porteiro ja Rickard Rydell igaüks ühe.

FIA WTCC lõppjärjestus 2007

Individuaalarvestus:

1 Andy Priaulx (GBR) 92
2 Yvan Muller (FRA) 81
3 James Thompson (GBR) 79
4 Augusto Farfus Jr (BRA) 71
5 Nicola Larini (ITA) 71
6 Alain Menu (SUI) 69

Meeskondlik arvestus:

1 BMW 255
2 SEAT 249
3 Chevrolet 218
4 Alfa Romeo 124