„Tegemist on kiirete ja laiade asfaltteedega, mis mulle meeldivad – see on mu lemmik asfaldiralli,“ kinnitas Märtin Hispaania ralli eel. „Teed on siledamad ning kurve on vähem kui teistel asfaldirallidel – see annab võimaluse valida kurvide läbimiseks mitme trajektoori vahel. Laiemad teed sarnanevad rohkem ringrajale.“

„Probleemid tekivad kiiruskatsete teistkordsel läbimisel, kui asfaldil on palju prahti ja kruusa,“ lisas eestlane. „Olukord muutub veelgi keerulisemaks, kui läbime kiiruskatseid vastupidises suunas. Katsete esmakordselt läbimiselt teedele kogunenud kruus asub väga ootamatutes kohtades ning tähtis on enne kiiruskatseid gravel crew’delt täpset informatsiooni saada.“

Märtin ja Park paranevad jõudsalt Prantsusmaa rallil tehtud avariist, kuigi mõlemad tunnevad endiselt veel valu ja väsimust.

„Kiiruskatsetega tutvumine võib raske olla, kuna siis istume kaua järjest autos,“ lisas Märtin. „Kõige tähtsam on keha normaalne liikuvus ralli stardiks tagasi saada – selleks saame enne ralli algust ka psühhoteraapiat.“